Horari del CAC de l’estació d’autobusos d’agost i de setembre

Horari del CAC de l'estació d'autobusos d'agost i de setembre

Horari del CAC de l’estació d’autobusos d’agost i de setembre

El Centre d’Atenció al Client (CAC), ubicat a la taquilla principal de l’estació d’autobusos de Girona, tindrà els següents horaris, de dilluns a divendres:

AGOST
de 8 a 15h

SETEMBRE
de 8 a 18h

Podeu comprar les vostres targetes anònimes i fer les recàrregues, només d’ordinàries,  a les taquilles:
Núm. 4 => Barcelona Bus
Núm. 10 => Sarfa

Per a qualsevol recàrrega de títols específics (T-Aturat o T-Família) podeu demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici de la Generalitat a Girona (pl. Pompeu Fabra, 1, 17002 -Girona):
Per Internet: https://gen.cat/citaprevia
Per telèfon: 872 975 124  (de dilluns a divendres, de 9 a 15 h)
L’horari d’atenció al públic de l’OAC és de dilluns a divendres de 9h a 17h i només accepten pagament amb targeta bancària.

Telèfon per consultes: 900 828 409 (de dilluns a divendres de 9h a 14h)