
El Centre d’Atenció al Client (CAC), ubicat a la taquilla principal de l’estació d’autobusos de Girona, tindrà els següents horaris:
del 15/12/2022 al 10/1/2023
de dilluns a divendres no festiu
Obert de 8h a 15h
Excepte els dimarts 20/12, 27/12 i 3/1
Obert de 15h a 18h
Podeu comprar les vostres targetes anònimes i fer les recàrregues, només d’ordinàries, a les taquilles:
Núm. 4 => Barcelona Bus
Núm. 10 => Sarfa
Per a qualsevol altra recàrrega de títols específics (T-Aturat o T-Família) i ordinaris, també podeu adreçar-vos a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici de la Generalitat a Girona (pl. Pompeu Fabra, 1, 17002 -Girona) de 8h a 15h. No cal cita prèvia. Només s’accepta pagament amb targeta bancària.
Telèfon per consultes: 900 828 409 (de dilluns a divendres no festius de 9h a 14h)